ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

НЕСПРАВНОСТІ РУЛЬОВИХ РЕЙОК

НЕСПРАВНОСТІ РУЛЬОВИХ РЕЙОК

22.05.2018 / Новини

Незалежно від типу керування, що використовується в автомобілі, його несправності дуже схожі. Він завжди піддається тим же навантаженням, які можуть призвести до пошкодження. Що зазвичай ломається?

В даний час більшість автомобілів використовують рульову систему, що базується на зубчастій передачі. Незалежно від типу системи, якщо ви чуєте характерні звукові шуми від моторного відсіку під час руху або повороту рульового колеса (особливо, коли ви стоїте в машині), це може означати, що зношений наконечник рульової системи. Їх вартість не висока, і заміна дуже проста.

Іншим джерелом стукання може бути пошкоджений рульовий шарнірний шарнір або один із рульових стрижнів.

У екстремальних випадках або на великих пробігах, зуби на рульовій шестерні можуть тріснути. Тоді існує чіткий зазор або стрибок у центральному положенні керма. Рішенням може бути  реставрація або його повна заміна.

Навіть якщо кермо працює відмінно, іноді варто перевірити машину і перевірити стан гумових чохлів. Вони часто натираються на металеві затискачі або просто випадають з них. Вода, що надходить у рульовий механізм, спричиняє корозію і, отже, пошкоджує передачу.

Основними факторами, що впливають на швидкість зносу деталі –це неуважність та погані дороги – чим гірша якість дорожнього покриття, по якому їздить автомобіль, тим швидше зіпсується рульова рейка. Значна кількість на дорогах ям, вибоїн і дорожнього пилу з часом приведуть до появи течі. Відчутно впливає на зменшення терміну використання рульової рейки ігнорування правил експлуатації самими власниками автотранспортних засобів. Факторами ризику, що впливають на швидкість виходу з ладу рульової рейки, є парковка на морозі автомобіля з вивернутими колесами і неналежний контроль над заміною гідравлічної рідини.