ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Знос картера циліндра: специфіка ремонту рульових рейок (ІІ ч.)

Знос картера циліндра: специфіка ремонту рульових рейок (ІІ ч.)

25.08.2019 / Новини

Чому ж критичний знос картера циліндра супроводжується заїданням керма в середньому положенні на холодній машині? Як відомо, будь-який автомобіль 95% свого пробігу переважно рухається по прямій, тобто в середньому положенні рульової рейки. Тому з’являються такі несправності, як знос центрального зуба, знос картера циліндра. Вироблення в місці сполучення кільця поршня збільшує зазор і погіршує прилягання поршня до циліндра. З’являється витік по контуру високого тиску й зниження тиску в системі. Кермо стає тугим.

Однак коли кільце на поршні розм’якшується від нагріву, воно включається в роботу різко, стрибкоподібно перекриваючи потік. Можна відчути невеликий удар на кермі. Коли рульова рейка зовсім прогріється, м’яке кільце на поршні здатне відчувати нерівності циліндра у середній частині. Тоді ефект закушування керма пропадає.

Найчастіше заїдання керма в середньому положенні, потемніння масла в бачку насосу ГУР зустрічаються на автомобілях Форд Мондео-3, останнім часом на Фокус-2, C-max. На рульових рейках зі сталевим циліндром (Японія, Корея) або загартованим алюмінієм (ZF), або білим кільцем на поршні (французькі автівки) критичного зносу циліндра й відповідно закушування керма в середньому положенні не відбувається.

Заїдання керма: важливість своєчасного ремонту рульової рейки

На жаль, ремонт рульової рейки при зносі картера циліндра на нинішній момент неможливий. При виникненні даної несправності потрібно міняти картер на новий. Компанія STEERING GEAR виконує реставрацію рульових рейок із заміною картера, при цьому ремонт обходиться дешевше встановлення нової рульової рейки.

Ремонт рульових рейок у випадку заїдання керма в середньому положенні не варто відкладати, адже зношується алюміній, що дуже негативно впливає на насос ГУР, викликаючи його передчасний знос. Насос ГУР знаходиться в зоні ризику і може в будь-який момент вийти з ладу.

Своєчасне звернення до фахівців, коли масло в бачку ще тільки починає чорніти, допоможе зупинити процес прискореного зносу алюмінію й зберегти рульову рейку.