Насоси ГУР: основні несправності
28.08.2019
/
Новини
Насоси ГУР: основні несправності
Прояв | Несправність | Усунення
|
З-під капота чути звуки на працюючому двигуні, при обертанні керма не змінюються | До насоса ГУР відношення не мають | Шукати інші джерела звуків |
Схожий на свербіж звук, що посилюється при обертанні керма на місці. Голосніше на холодній машині. У бачку ГУР видно піну або бульбашки повітря
|
Заповітрювання системи:
-низький рівень масла в бачку – або підсмоктування повітря через сальник насоса ГУР
|
Долити масло. Якщо бульбашки повітря все одно з’являються, причина в утрудненому надходженні рідини з бачка в насос ГУР або зносі сальника насоса
|
Схожий на свербіж звук, що посилюється при обертанні керма на місці. У бачку ГУР видно фонтанчик, піна, рідину викидає зовні
|
Заповітрювання системи:
підсмоктування повітря в бачку
|
Замінити бачок системи. У ньому забито або ушкоджено фільтруючу сітку |
Кермо обертається туго, але виття від насоса ГУР не чути. Кермо стає легше при збільшенні обертів двигуна | Підвисання витратного клапану | Ця несправність рульових рейок іноді виникає після заміни масла або втручання в систему ГУР. Причина – зашлакованість системи. Якщо полегшення керма відбувається до 3000 оборотів, проходить саме. Якщо кермо стає легше тільки на 5000 оборотів і вище, потрібна чистка витратного клапана |
Кермо обертається з ускладненням, чути виття. Кермо може стати легше на високих обертах мотора | Задираки ротора | Без заміни всіх нутрощів насоса ГУР не усувається. Запчастини окремо продаються рідкісними виробниками й коштують дорого. Ремонт недоцільний
|
Кермо обертається туго. Звуків від насоса немає. На газ реакції немає | Поломка валу насоса ГУР всередині. Або руйнування ротора | Заміна насоса, зустрічається на BMW
|
Схожий на свербіж звук, що посилюється при обертанні керма на місці, з’являється через деякий час після початку роботи насоса ГУР. Піна або повітряні бульбашки в бачку при нормальному рівні масла. У деяких випадках масло видавлює через пробку або насос «потіє» з боку шківа | Підсмоктування повітря через зношений сальник валу шківа | Замінити сальник або насос ГУР в зборі
|
Зусилля на кермі велике на будь-яких обертах двигуна в обидві сторони | Руйнування гумового кільця плаваючої шайби | Кільце слід поміняти, розібравши насос. Зустрічається на неякісних насосах ГУР
|
Кермо обертається з ускладненням, при обертанні чути свист, або воно «танцює», стає легше при збільшенні обертів | Прослизання ременя | Замінити ремінь приводу насоса ГУР на новий, перевірити роботу натяжителів, чи не прокрутило шків коленвалу на гумовому демпфері
|