ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Насоси ГУР: основні несправності

Насоси ГУР: основні несправності

28.08.2019 / Новини

Насоси ГУР: основні несправності

Прояв Несправність Усунення

 

З-під капота чути звуки на працюючому двигуні, при обертанні керма не змінюються До насоса ГУР відношення не мають Шукати інші джерела звуків
Схожий на свербіж звук, що посилюється при обертанні керма на місці. Голосніше на холодній машині. У бачку ГУР видно піну або бульбашки повітря

 

Заповітрювання системи:

-низький рівень масла в бачку

– або підсмоктування повітря через сальник насоса ГУР

 

Долити масло. Якщо бульбашки повітря все одно з’являються, причина в утрудненому надходженні рідини з бачка в насос ГУР або зносі сальника насоса

 

Схожий на свербіж звук, що посилюється при обертанні керма на місці. У бачку ГУР видно фонтанчик, піна, рідину викидає зовні

 

Заповітрювання системи:

підсмоктування повітря в бачку

 

Замінити бачок системи. У ньому забито або ушкоджено фільтруючу сітку
Кермо обертається туго, але виття від насоса ГУР не чути. Кермо стає легше при збільшенні обертів двигуна Підвисання витратного клапану Ця несправність рульових рейок іноді виникає після заміни масла або втручання в систему ГУР. Причина – зашлакованість системи. Якщо полегшення керма відбувається до 3000 оборотів, проходить саме. Якщо кермо стає легше тільки на 5000 оборотів і вище, потрібна чистка витратного клапана
Кермо обертається з ускладненням, чути виття. Кермо може стати легше на високих обертах мотора Задираки ротора Без заміни всіх нутрощів насоса ГУР не усувається. Запчастини окремо продаються рідкісними виробниками й коштують дорого. Ремонт недоцільний

 

Кермо обертається туго. Звуків від насоса немає. На газ реакції немає Поломка валу насоса ГУР всередині. Або руйнування ротора Заміна насоса, зустрічається на BMW

 

Схожий на свербіж звук, що посилюється при обертанні керма на місці, з’являється через деякий час після початку роботи насоса ГУР. Піна або повітряні бульбашки в бачку при нормальному рівні масла. У деяких випадках масло видавлює через пробку або насос «потіє» з боку шківа Підсмоктування повітря через зношений сальник валу шківа Замінити сальник або насос ГУР в зборі

 

Зусилля на кермі велике на будь-яких обертах двигуна в обидві сторони Руйнування гумового кільця плаваючої шайби Кільце слід поміняти, розібравши насос. Зустрічається на неякісних насосах ГУР

 

Кермо обертається з ускладненням, при обертанні чути свист, або воно «танцює», стає легше при збільшенні обертів Прослизання ременя Замінити ремінь приводу насоса ГУР на новий, перевірити роботу натяжителів, чи не прокрутило шків коленвалу на гумовому демпфері