ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Блог

Сайлентблок рульової рейки: призначення, причини руйнування, ремонт

13.08.2019 / Новини

Руйнування сайлентблоків рульової рейки може викликати найнесподіваніші ефекти. Іноді вони проявляються при управлінні автомобілем, іноді у вигляді звуків, а іноді про проблему може повідомити електроніка.

Рульові рейки більшості автомобілів кріпляться на елементах кузова або підрамника через сайлентблоки. Сайлентблок являє собою шарнір з гуми й металу, в якому рухливість забезпечується завдяки еластичності гуми, без тертя, що дозволяє усунути операції обслуговування і змазування, збільшити термін служби вузла, а також знизити рівень вібрацій, які передаються через шарнір. Це дозволяє використовувати сайлентблоки рульової рейки як віброізолятори.

У деяких випадках гумометалічні шарніри компенсують допуски виготовлення й монтажу інших конструкційних елементів, дозволяючи знизити їх собівартість і спростивши складання або ремонт вузла. Згодом, через ударні навантаження, старіння гуми або вплив агресивного середовища, зокрема паливно-мастильних матеріалів, сайлентблоки рульових рейок виходять з ладу.

Прояви несправності рульової рейки:

  • люфт у рульовому управлінні;
  • поява неточності в рулінні;
  • зміщення рульового колеса при русі «прямо»;
  • некоректна робота систем курсової стабілізації;
  • стуки рульової рейки.

Реставрація рульової рейки

Для усунення даної несправності, здійснюється заміна сайлентблоків рульової рейки. Варто зауважити, що не всі виробники автомобілів передбачають даний вид робіт по заміні сайлентблоків і, відповідно, не випускають оригінальних деталей для заміни.

У таких випадках, для ремонту рульової рейки наші фахівці здійснюють підбір аналогів сайлентблоків. Причому можна вибрати матеріал сайлентблоку: гума або поліуретан – матеріал, хімічно більш стійкий до впливу продуктів ПММ. Компанія STEERING GEAR має великі технічні можливості, використовуючи власне обладнання. Заміна сайлентблоків не проблема.

Ремонт рульових рейок: знос центрального зуба валу-рейки

12.08.2019 / Новини

На жаль без цієї несправності не обходиться жодне авто, і, рано чи пізно, виникає потреба у реставрації рульової рейки. Центральним елементом будь-якої рульової рейки є зубчаста передача між двома деталями – зубчастою рейкою й зубчастим валом. В рульових рейках зуби насічені на валу з поршнем, тому ця деталь і називається вал-рейка.

Причини виникнення зносу центрального зуба валу-рейки

Завдання зубчастого механізму рульової рейки полягає у перетворенні обертального руху рульового валу у поступальний рух валу-рейки. В процесі експлуатації автомобіль більшість часу їде прямо. Водій лише підрулює трохи кермом. Тому майже все своє життя рульова рейка автомобіля працює у середньому положенні, а отже найбільше зношуються середні зуби зубчастої рейки.

Цей факт являє собою серйозну проблему, вирішити яку на конструктивному рівні не вдалося поки що нікому. Вже через 80 тис. км пробігу автомобіля знос центрального зуба рульової рейки стає досить помітним. А через 150 тис. км рульова рейка будь-якого виробника починає постукувати у середньому положенні, якщо покачати за бублик керма.

Діагностика несправності рульової рейки

Діагностика несправності «знос центрального зуба валу-рейки» полягає в наступному: потрібно поставити кермо в середнє положення і несильно похитати кермом. Слід звернути увагу на стуки у рульовій рейці. Після цього відхилити кермо в будь-яку сторону на чверть обороту і знову покачати ним. Знову оцінити стуки.

Стук у рульовій рейці, викликаний зносом центрального зуба, визначається як різниця стукотів в середньому положенні керма і стукотів при відхиленому кермі. Якщо різниці в стуках у цих двох положеннях керма немає, значить стуки мають інше походження, не пов’язане з центральним зубом.

Для ліквідації зносу центрального зуба рульової рейки необхідна заміна валу-рейки на новий. На даний момент, технологічно неможливо відновити профіль зубів з достатньою точністю, міцністю й однорідністю для довгої роботи у рульових рейках. Простіше виготовити весь вал-рейку заново. Але сучасні вали-рейки виготовляються складним технологічним процесом зі змінним кроком, нахилом і профілем зубів. Це під силу тільки заводу виробнику оригінальних валів.

Тому альтернативи заміні валу при зносі центрального зуба, на жаль, немає! Компанія STEERING GEAR для ремонту рульової рейки в таких випадках замінює вали-рейки або на нові, або на аналогічні без зносу зубів.

Енциклопедія несправностей та ремонту рульових рейок: знос сухаря і його картера

30.07.2019 / Новини

Ця несправність зустрічається не на всіх рульових рейках. Деякі японці, сучасні Мерседеси й старі Ауді не страждають зносом картера сухаря або самого сухаря. До цієї несправності схильні, в першу чергу, кермові рейки з пластиковим сухарем. Але алюмінієвий сухар іноді не краще пластикового, й буває реставрації рульової рейки не уникнути.

Функціональність сухаря у рульовій рейці

Сухар у рульовій рейці має дві функції: по-перше, має притискати зуби валу-рейки до зубів гвинта, по-друге, фіксувати вал-рейку від переміщень вгору- вниз. Сам сухар підпружинений. Він має можливість відстежувати нерівності зубів і рівномірно притискати їх. Особливо актуально це стає в разі зносу центрального зуба валу-рейки.

У разі зносу стінок циліндра (картера) в якому рухається сухар, або зносі самого сухаря, вал рульової рейки отримує можливість ходити не тільки вліво-вправо, а й вгору-вниз. Це неминуче призводить до стукотів і люфтів у рульовому управлінні. Стукіт чути з лівого боку автівки при гойданні кермом на місці та при русі по дрібних купинах. А особливо точно можна сказати про наявність цієї несправності, коли при наїзді на нерівності «віддає в кермо».

Люфт сухаря в картері – причина стукотів і люфтів у рульові рейці

Є думка, що рульову рейку можна відрегулювати – підтягнути сухар. На жаль, це не призводить ні до чого, крім як до перетяжки рульової рейки (коли кермо не хоче повертатися саме), а при їзді потрібно постійно підрулювати. Затягування сухаря аж ніяк не усуває люфт, викликаний зносом картера або самого сухаря.

Якщо вийняти сухар, можна побачити потертості на його боках і на стінках циліндра, в якому він рухається. Люфт сухаря в картері є причиною стукотів і люфтів у рульовому управлінні. Завдяки професійному ремонту рульових рейок, цю та інші несправності усуває компанія STEERING GEAR.

У деяких випадках замінюється сухар, в інших ми застосовуємо фірмовий спосіб усунення стукотів і люфтів, викликаних зносом картера сухаря. Ця несправність усувається раз і назавжди.

Енциклопедія несправностей рульових рейок: протікання сальника рульового валу

29.07.2019 / Новини

Одна з найпростіших несправностей, що потребує ремонту рульових рейок (і рульових редукторів також), є протікання сальника рульового валу. Цей вал так само називають первинним валом рульової рейки.

Зазвичай все починається з того, що при заведенні на холодну й обертанні кермом, з-під капота лунає виття, гудіння. Це виття може проходити після прогріву, і кермо може стати легким як зазвичай, але це вже перші ознаки низького рівня рідини у бачку гідропідсилювача ГУР керма.

Що робити у випадку течі сальника рульової рейки

Перше, що потрібно зробити – долити рідину в бачок ГУР до норми й звернутися до майстрів за діагностикою рульової рейки. Завдання майстрів – знайти, звідки тече система гідропідсилювача ГУР. Крім течі рульової рейки, можуть бути протікання з інших місць – шлангів, хомутів, насоса гідропідсилювача ГУР.

Дуже часто причиною витоку може бути протікання сальника рульового валу. Цей сальник стоїть на вхідному валу рульової рейки й обертається кермом через вал рульової колонки. Він являє собою звичайний сальник, за ним немає високого тиску, тобто він не силовий. У разі його пошкодження рідина виходить повільно. Часто з’являється протікання за місяць і більше до того, як її буде виявлено. А за цей час корпус рульової рейки встигає покритися масляною плівкою, обрости брудом – «мох і болото». Врешті решт, вже потрібен ремонт рульової рейки.

Яким авто загрожує протікання сальника рульової рейки

Найбільш типовими автомобілями, яких переслідують течі сальника рульового валу, є Nissan Almera й Nissan Primera останніх випусків. Вони обов’язково вимагають заміну сальника рульової рейки вже після пробігу 100 тис. км, причому їх проблема не в корозії валу, а в матеріалі заводського сальника. Він дубіє , оскільки гума стає жорсткою, і починає підтікати. Тож і не дивно, що Primera не випускається с 2007 року, а виробництво Almera припинено с серпня 2018 року.

У величезної кількості інших автомобілів протікання сальника рульової рейки трапляється через корозію рульового валу: на первинному валу рейки з’являється корозія через течі сальника, після реставрації рульової рейки первинний вал відновлюється.

Ця проблема характерна старим рульовим рейкам на японцях і рульовим редукторам Mercedes-Benz. А так само багатьом Volvo. Причому один простий метод міг би виключити виникнення корозії – просто на заводі потрібно було закласти трохи антикорозійного мастила зовні на сальник рульового валу.

 

Стук у втулці рульової рейки

26.07.2019 / Новини

Знос зовнішньої втулки є найімовірнішою причиною появи стукоту. Від цього й необхідність ремонту рульової рейки. Втулка називається зовнішньою, тому що знаходиться на самому краю картера рейки. Крім неї, у рульовій рейці можуть бути інші втулки, які не викликають стукотів.

Зовнішня втулка – це елемент, у якому щільно рухається вал-рейка. Вона фіксує правий кінець валу від будь-яких переміщень і дозволяє йому рухатися тільки по своїй осі. Інший кінець валу рульової рейки підтримує сухар. Чим щільніше втулка буде охоплювати вал, тим менше стуку можна від неї очікувати.

Матеріал виготовлення втулки рульової рейки

Кожен виробник виготовляє втулки зі свого матеріалу. Можна умовно розділити їх конструктив на європейський (ZF), японський і американський (TRW). Європейки деталі зроблені з алюмінію або сталі й мають вкладки зі зносостійкого пластику білого кольору.

Японські втулки роблять зі спеціального сорту силуміну, часто вони мають латунні вкладки з тефлоновим напиленням або з суміші поліетилентерефталату (ПЕТ) з графітом – знамениті втулки Тойоти чорного кольору. Американські втулки рульових рейок зроблено цілком з бежевого пластику без вкладок. Всі ці втулки є жорсткими.

Причини стуку у рульовій рейці

Останнім часом втулки рульових рейок все частіше стали робити не жорсткими, а м’якими! Є теорія, ніби вони не будуть стукати при зносі. Проте такі деталі руйнуються дуже швидко, і не те щоб стукають, а навіть дозволяють кінцю валу бовтатися й «ухати» на вибоїнах.

При їзді стукіт у втулці віддається різким металевим пробоєм, що поширюється по всьому кузову, особливо гучним, якщо правий кінець валу рульової рейки висунутий (кермо в крайньому положенні). Щоб визначити стукіт у втулці, досить під машиною взятися за правий кінець валу-рейки й енергійно похитати його вниз-вгору. Якщо буде помітний вільний хід або стук, потрібний ремонт втулки.

Ремонт втулок рульових рейок – це окрема технологія. У деяких сервісах точать втулки з фторопласту. Це не той матеріал, що потрібний у втулці. Річ у тім, що він має властивість «плинності» – дуже повільно, але безповоротно втрачає форму. Щільність охоплення валу швидко втрачається.

Компанія STEERING GEAR відпрацювала власну технологію з реставрації рульових рейок з використанням імпортних матеріалів. У разі потоншення вал-рейки проводиться перехід на ремонтний діаметр з ремонтною втулкою. Приїжджайте – ви самі все побачите.

Ознаки, що свідчать про проблеми з рульовим керуванням

25.07.2019 / Новини

Автовласників хвилюють питання визначення проблем з рульовою рейкою. Дізнатися про них можна за деякими ознаками, що зустрічаються найбільш часто:

  • Поява стуку або інших сторонніх звуків при управлінні.
  • Виникнення течі у рульовій рейці.
  • Хід керма викликає додаткові труднощі.
  • При натисканні на кермо, що знаходиться в нейтральному положенні, воно починає трохи хитатися.
  • Важке повернення керма в початкове положення, скрип, щоб повернути рульове колесо, потрібні додаткові зусилля.
  • «Закушування» керма в крайніх положеннях.
  • Люфт.

Алгоритми ремонту рульової рейки

Вже при перших ознаках, що вказують на несправність у рульовій рейці, рекомендується негайно звернутися до майстра. Чим раніше буде виявлено поломку, тим швидше її можна виправити, а реставрація рульової рейки обійдеться дешевше. Технологічні процеси ремонту рульової рейки:

  • Комп’ютерна діагностика рульової рейки, а за необхідності інших деталей автомобіля.
  • Виявлення недоліків, поломок і дефектовка.
  • Реставрація рульової рейки або заміна, можна купити рульову рейку б/в або встановити нову.
  • Тестування рульового управління на діагностичному стенді в спеціальному режимі.

Не завжди ремонтні процедури необхідно проводити в повному обсязі – детально виявити проблеми можна після діагностики. А власнику машини зовсім не обов’язково розбиратися у всіх нюансах технологічного процесу ремонту рульової рейки – досвідчені майстри STEERING GEAR зможуть самі визначити і характер несправностей, і обсяг необхідного ремонту.

Можливі складнощі ремонту рульової рейки

Багато сучасних технічних систем мають нові складні вузли, які можуть викликати додаткові труднощі при ремонтних роботах – гідропідсилювач ГУР або електропідсилювач, встановлена у рульовому колесі подушка безпеки, управління аудіосистемою або мобільним телефоном hands free, кнопки клімат-контролю. Якісну діагностику та ремонт рульових рейок можна зробити у нас в компанії – наші фахівці мають високу кваліфікацію, а сам сервіс оснащено сучасним обладнанням.

Ремонт рульових рейок і насосів гідропідсилювача (ГУР) руля

24.07.2019 / Новини

Однією з найбільш затребуваних послуг з ремонту автомобіля є реставрація рульової рейки. Рейка є конструктивним елементом, від якого залежить не тільки комфорт водіння машини, а й безпека водія, пасажирів і пішоходів.

Замовити якісний ремонт рульових рейок у Рівне можна в сервісі STEERING GEAR. Досвідчені водії знають, що можна їздити з несправним кондиціонером, без підігріву сидінь, навіть без електропакету опускання скла на вікнах можна якийсь час обійтися, але з несправними гальмами або кермом не варто навіть думати про виїзд з гаража.

Ремонт ГУР (гідропідсилювача)

В управлінні автомобілем має велике значення гідропідсилювач ГУР, він істотно полегшує зусилля водія на повороті рульового колеса, компенсує удари при їзді по бездоріжжю. При раптово пробитих, спущених шинах у процесі руху сприяє стабільному управлінню транспортом, забезпечуючи безпеку учасників дорожнього руху.

Основні ознаки дефектів гідропідсилювача

Для того, щоб не виникали несправності у рульовому управлінні, рекомендується періодично здійснювати технічний огляд вузлів гідропідсилювача так само й рульової рейки, своєчасно міняти рідину, манжети, сальники й інші елементи. При виникненні проблем в управлінні машиною водії повинні знати ознаки несправності насоса гідропідсилювача ГУР:

  • туго обертається кермо;
  • характерний свист приводного ременя;
  • стук рульової рейки;
  • підкидання керма при активному обертанні;
  • підтікання гідравлічної рідини.

Поява подібних ознак означає нагальну необхідність звернення до фахівців для виконання якісного ремонту насосу ГУР, щоб уникнути аварійної ситуації.

Ремонт рульової рейки виключно в професійному сервісі

Мусимо висловити застереження – при реставрації рульових рейок, ремонті інших вузлів у «гаражному сервісі» існує велика ймовірність, що тамтешні умільці елементарно зашкодять агрегати. Тому звертатися слід до перевіреного, професійного сервісу, спеціалістам якого можна без страху довірити свій автомобіль. Інакше необхідний буде вже не ремонт рульової рейки, а її повна заміна.

Продаж та ремонт рульових рейок в компанії STEERING GEAR

23.07.2019 / Новини

Пропонуємо купити рульові рейки б/в та нові за вигідною ціною. На нашому складі є широкий асортимент даного обладнання для автомобілів будь-яких марок. Наш консультант кваліфіковано підбере модель, яка підходить для вашого транспортного засобу.

Послуги з ремонту рульових рейок

У нас ви можете не тільки купити рульову рейку, а й відремонтувати її. Ми здійснюємо оперативний і при цьому недорогий якісний ремонт рульових рейок. Діагностика неполадок реалізується за допомогою сучасних методів тестування й стендової техніки. Незалежно від складності поломки, ми надаємо тривалу гарантію на якість виконаних робіт – 6 місяців.

Зазначимо, що не можемо заздалегідь сказати, якою буде ціна реставрації рульової рейки, оскільки це залежить від специфіки поломки. Тому, перш за все, вам потрібно доставити власну автівку до нашого сервісного центру з метою проведення діагностики.

Продаж насосів ГУР

Насос ГУР являє собою елемент рульового механізму, що спрощує процес управління транспортом. Через наш торговий майданчик ви можете за доступну вартість купити насос ГУР для будь-якого легкового авто. У каталозі представлені гідравлічні підсилювачі та комплектуючі до них, що виготовляються провідними світовими виробниками. Також ми займаємося встановленням гідропідсилювачів і продаємо будь-які запчастини для них.

Послуги з ремонту гідропідсилювачів

Наша компанія надає послуги з ремонту насосів ГУР. Кваліфіковані майстри можуть ліквідувати несправність будь-якої складності. Для виявлення поломок використовується метод візуальної та інструментальної діагностики. Такий підхід дозволяє виявити навіть приховані проблеми в роботі гідросистеми.

Кращі умови співпраці від STEERING GEAR

Завдяки сумлінній праці, нам вдалося заслужити довіру багатьох клієнтів. Наш успіх тримається на таких принципах:

  • Доступна вартість товарів і послуг.
  • Безперебійні поставки обладнання від провідних розробників.
  • Застосування сучасного обладнання для здійснення реставрації рульових рейок та ремонту насосів ГУР.
  • Наявність комплектуючих для будь-яких рульових рейок.
  • Оперативне доставлення замовлень рульових рейок, насосів ГУР за будь-якою адресою в Україні.

Чому послуги STEERING GEAR з реставрації рульових рейок так популярні

22.07.2019 / Новини

Головний принцип роботи нашої компанії – все робити на совість. Нам не потрібна дешева популярність, головне – щоб водії знали й розуміли, що ми – відповідальні постачальники послуг. Несправна система рульового керування автомобіля становить велику небезпеку для життя автомобіліста, тому не варто чекати, поки механізм рульової рейки повністю вийде з ладу, потрібно відразу звертатися за допомогою до професіоналів.

Автосервіс компанії STEERING GEAR пропонує недорого допомогу з ремонту рульових рейок, а також надає великий вибір комплектуючих для всіх видів авто. Професійна діагностика рульової рейки – безкоштовна, а вартість ремонту рульової рейки вас приємно здивує.

Ремонт рульових рейок

Рульова рейка виконує роль силового механізму, який пов’язує рульову колонку й керовані колеса. Оскільки від справності цього пристрою безпосередньо залежить весь процес управління автомобілем, ремонт рульової рейки має здійснюватися виключно професіоналами. Для цього також знадобиться спеціальне діагностичне обладнання, вартість якого надто висока, аби пересічний автовласник мав нагальну потребу та й можливість його придбати.

 

Основними ознаками того, що автомобілю необхідний терміновий ремонт рульових рейок зазвичай є:

  • Складнощі, пов’язані з обертанням рульового колеса.
  • Постукування у підвісці.
  • Люфт рульової рейки.
  • Витік масла в системі управління.

У нас завжди є в наявності комплектуючі для всіх видів автомобілів: стартери, генератори, рульові рейки та насоси ГУР усіх моделей авто, представлених на українському ринку та інші автозапчастини. Детальну інформацію щодо ціни ремонту рульової рейки або іншого вузла вашого автомобіля або вартості оригінальних запчастин для конкретної марки, ви отримаєте у наших консультантів.

Не варто сподіватися на щасливий випадок і наражати своє життя на небезпеку. Ваше авто несправне? Негайно дайте нам про це знати – наші фахівці вмить усунуть усі неполадки!

 

Ремонт рульових рейок будь-якої складності

18.07.2019 / Новини

За час існування нашої компанії STEERING GEAR ми накопичили гарний досвід з реставрації рульових рейок.

Основні несправності рульових рейок:

  1. Стукіт у кермовому управлінні.
  2. Протікання рідини з гідропідсилювача керма ГУР.
  3. Ускладнене обертання керма.
  4. Збільшений люфт рульового колеса.

Базовий ремонт рульових рейок

  • Заміна гумових ущільнювачів – сальники й кільця, які йдуть у ремкомплекті.
  • Регулювання натягу у зчепленні шестерень рульової рейки й валу управляючого клапану.
  • Перевірка герметичності встановлених сальників рульової рейки за допомоги вакуумного пістолета.

Ми виконуємо

  • Заміну сальників та ущільнювачів рульової рейки, навіть, якщо програма запчастин на вашу автівку не видає наявності ремонтного комплекту (на автомобілях випуску після 2005 року – це звичайне явище).
  • Відшліфуємо, а потім відполіруємо вал рульової рейки, встановимо ремонтні сальники під зменшений діаметр валу.
  • За необхідності виготовимо будь-який спеціальний інструмент, якщо доведеться здійснювати ремонт рульової рейки, який ще досі не виконували.

Чому саме ми: просте правило 5+1

  1. Використовуємо сучасне спеціалізоване обладнання для ремонту рульових рейок, і використовуємо новинки ринку в цій галузі, аби неухильно розвиватися та покращувати якість послуг.
  2. Відповідаємо за свою роботу й даємо гарантію на реставровану рульову рейку 6 місяців без обмеження пробігу.
  3. Використовуємо тільки перевірені оригінальні комплектуючі.
  4. Не затягуємо терміни ремонту рульових рейок, тому що самі знімаємо й ремонтуємо рульові рейки, насоси ГУР, шланги й редуктори, а не відправляємо їх в сторонні організації, як це заведено робити в деяких інших сервісах.
  5. Не завищуємо ціни, маємо на меті надавати послуги якісно, швидко й доступно.

І врешті-решт ми доброзичлива, ввічлива й дружня команда професіоналів, яка завжди відповість на всі ваші запитання й допоможе розв’язати проблему. До того ж, ми просто любимо цю роботу.

Page 2 of 712345...Last »