ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Знос картера циліндра: специфіка ремонту рульових рейок (І ч.)

Знос картера циліндра: специфіка ремонту рульових рейок (І ч.)

23.08.2019 / Новини

Ця несправність характерна виключно конкретним моделям автомобілів. Проявляється у вигляді заїдання керма тільки в середньому положенні в одну або обидві сторони на холодній машині. При нагріванні прояв зменшується або несправність проходить зовсім, поки рульова рейка не охолоне знову. Якщо в системі немає течі, і не відбувається постійна промивка, при зносі картера циліндра масло в бачку насосу ГУР обов’язково стає чорним. Відбувається це через рясну кількість продуктів зносу алюмінію.

За яких умов відбувається знос картера циліндра у рульових рейках

Знос картера циліндра (не плутати зі зносом картера розподільника) властивий рульовим рейкам з алюмінієвими картерами за умови, що на поршні встановлено кільце чорного кольору – суміш фторопласту й графіту. Картер зроблений з дуже твердого не гартованого алюмінію, й до системи залите не відповідне масло. При одночасному виконанні цих трьох умов, проблеми з закушуванням керма в середньому положенні гарантовані.

У багатьох рульових рейках чорне ущільнювальне кільце на поршні застосовується тому, що цей матеріал дуже стійкий в парі з металом, але одночасно він є абразивом. При використанні такого кільця на поршні валу-рейки відбувається стирання алюмінію в циліндрі, в якому рухається поршень. Рекордсменом з даної несправності є Форд Мондео 3. У цих машин поголовно настає знос картера циліндра, що б не робилося. Дієвий варіант – замінити кільце поршня на біле ще з самого початку експлуатації рульової рейки.

Алюміній, з якого зроблений картер, буває різним. Деякі виробники, зокрема ZF, застосовують авіаційний загартований алюміній, який набагато твердіше звичайного. У цьому випадку проблем зі зносом картера циліндра рульової рейки й закушуванням керма в середньому положенні не буває. Інші компанії – Koyo, Ford, на складі алюмінію економлять. Тому, якщо знехтувати правилами й залити, наприклад, зелене масло Febi 06162, то проблеми з рульовою рейкою не змусять довго очікувати.

Деякі масла для гідропідсилювачів ГУР керма, не дивлячись на формальну придатність для даного автомобіля, здатні викликати знос картера розподільника внаслідок низьких змащувальних здібностей конкретних видів матеріалів. В даному випадку пара матеріалів – це фторопласт з домішками й алюміній. Неправильне масло тільки погіршує їх роботу. Компанія STEERING GEAR у будь-який час проконсультує й порекомендує конкретний тип масла для тих чи інших рульових рейок.