ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Корозія валу: особливості ремонту рульової рейки

Корозія валу: особливості ремонту рульової рейки

22.08.2019 / Новини

Корозія – це найпоширеніша причина виходу рульової рейки з ладу. Не важливо, стара у вас машина або їй всього пару років! Зазвичай все починається з некваліфікованого ремонту, коли настає час міняти кермові тяги.

Щоб поміняти тяги, потрібно зняти, а потім поставити назад пильовики рульових тяг, які слугують для того, щоб зробити простір всередині рульової рейки замкнутим і не допустити туди вологу. На жаль, у більшості випадків пильовики ставлять негерметично! Самий кричущий і поширений метод зафіксувати пильовики – це посадити їх на пластикові одноразові електричні хомути.

Пластикові хомутики – вбивці рульових рейок!

Деякі виробники використовують пластикові хомути для фіксації пильовиків, але є ряд вимог, при яких їх можна використовувати. По-перше, це спеціальні хомути, замок яких зроблений так, щоб рівномірно обжимати по всьому колу. По-друге, матеріал повинен бути стійким до високих температур, сонячного світла, зберігати пружність протягом усього терміну служби, щоб обжимати пильовик постійно. Електричні пластикові хомути для цього не підходять! Ми називаємо їх «вбивцями рульових рейок».

Отже, при негерметичності пильовиків, повітря буде розширюватися й виходити з рульової рейки кожного разу при нагріванні, а при охолодженні надходити всередину рульової рейки. Водяний пар конденсуватиметься всередині пильовиків у вигляді вологи.

Виникнення вологи під пильовиками рульової рейки неминуче призводить до корозії полірованих рухомих частин і виходу з ладу сальників, які труться по них. Вал-рейка має бути абсолютно гладким у місцях, де він стикається з сальниками! У запущених випадках корозії піддаються навіть зуби валу-рейки. Півроку їзди з негерметичними пильовиками буває достатньо, щоб корозія завдала непоправної шкоди.

Як здійснюється реставрація рульової рейки внаслідок корозії валу

У компанії STEERING GEAR зберігається величезна кількість нових валів на різноманітні рульові рейки. Проте, якщо вал дорого міняти на новий, ми застосовуємо ремонтну технологію – кінець валу проточується до меншого діаметру. Потім на нього в натяг з використанням спеціального компаунда запресовується труба з нержавіючої сталі, знову проточується й полірується до початкового діаметра. Результат – вал не гірше нового! До того ж нержавійка ніколи більше не заіржавіє.