ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Як виконується реставрація рульових рейок внаслідок зносу картера розподільника

Як виконується реставрація рульових рейок внаслідок зносу картера розподільника

20.08.2019 / Новини

(Закінчення, початок у попередній публікації)

Чому ж під деякими кільцями є вироблення, а під деякими їх немає? І взагалі, як може м’який фторопласт зношувати металевий картер рульової рейки?

Відповідь наступна. Можливо, хтось пам’ятає дитячі коляски радянських часів. Ті коляски неодмінно видавали скрип, коли їхали! І це до того таки, що колеса їх були на пластикових втулках, що обертаються по сталевих осях.

Здавалося б – до чого тут рульові рейки! Так от, там була аналогічна ситуація. Частинки металу потрапляли у м’який фторопласт, і виявлялося, що вже не фторопласт треться по металу, а метал треться по металу! Відбувається знос! Продукти зносу – металеві частинки, залишаються в системі й знову проникають в матеріал кільця! І так безперестанно.

Цікаво, що на чистокровних японцях не буває такої несправності рульових рейок. Та й на європейцях вона зустрічається не завжди. Річ у тому, що зносу картера не відбувається, якщо під фторопластовими кільцями не встановлені гумові колечка. Вони викликають додатковий притиск фторопласту до алюмінію, тим самим створюють умови для початку переходу частинок алюмінію в кільця.

Як лагодить STEERING GEAR знос картера розподільника

Якщо замінити зношений картер рульової рейки неможливо, то наші майстри здійснюють «втулкування» картера розподільника. Для цього спочатку циліндр під розподільник розточується. Потім на спеціальний компаунд і з сильним натягом в нього запресовується втулка. Далі втулка розточується під необхідний діаметр, полірується, і в ній відновлюються канали. Результат – нітрохи не гірше нового картера!