ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Ремонт рульових рейок: причини зносу картера розподільника

Ремонт рульових рейок: причини зносу картера розподільника

19.08.2019 / Новини

Одного разу взимку ви прийшли на стоянку, завели машину й вирішили скоріше рушити, тому що просто поспішайте. Почали крутити кермо, й раптом незвичне відчуття тугості на ньому стало абсолютно несподіваним сюрпризом для вас. Ніби щось потрапило в механічні глибини рульової рейки й тут же під вашим зусиллям зламалося. Проте, кермо провернулося далі зі звичайною легкістю.

Ви покрутили кермо знову. Але воно було абсолютно звичайним, легким і ніщо більше не заважало його крутити. Подив і здивування змінилися побоюванням їхати. Але несправність пройшла, ви вирішили не баритися й рушили в дорогу. Так починає проявлятися несправність рульових рейок, що називається зносом картера розподільника. Надалі такі закушування керма будуть повторюватися все частіше, поки машина холодна, і дійдуть до стану, коли кермо стане просто тугим в одну сторону, або в обидві, й тільки зрідка буде «включатися».

Причина зносу картера рульової рейки-кільця

Розбираємо рульову рейку, виймаємо первинний вал – золотник, і бачимо: у місцях, де кільця розподільника терлися по картеру, з’явилися канавки. Їх бути не повинно. Розподільник, що містить у собі золотник, повинен, як випливає з назви, розподіляти потоки рідини для створення тиску на поршень і надання допомоги у повороті коліс.

Ці кільця самозапираються, тобто вони притискаються до стінок і перекривають потік масла тим сильніше, чим більший тиск на них діє. При цьому вони крутяться разом з валом в картері розподільника рульової рейки. З плином часу вони «виривають» канавки, кільце перестає самозапиратися, й перестає перекривати потік рідини. Тиск не створюється, й допомога в повороті керма пропадає, кермо стає тугим.

Кільця замикаються не відразу, а тоді, коли потік рідини повз них набуває значної швидкості. Тоді вони ніби «схлопуються», різко перекриваючи потік. Кермо при цьому різко легшає. Кільцям стає легше працювати, вони м’якшають через нагрів. Тому несправність рульової рейки проявляється спочатку тільки на холодну.

(Про особливості ремонту рульових рейок при зносі картера розподільника читайте у наступній публікації)