ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Ремонт рульових рейок: знос центрального зуба валу-рейки

Ремонт рульових рейок: знос центрального зуба валу-рейки

12.08.2019 / Новини

На жаль без цієї несправності не обходиться жодне авто, і, рано чи пізно, виникає потреба у реставрації рульової рейки. Центральним елементом будь-якої рульової рейки є зубчаста передача між двома деталями – зубчастою рейкою й зубчастим валом. В рульових рейках зуби насічені на валу з поршнем, тому ця деталь і називається вал-рейка.

Причини виникнення зносу центрального зуба валу-рейки

Завдання зубчастого механізму рульової рейки полягає у перетворенні обертального руху рульового валу у поступальний рух валу-рейки. В процесі експлуатації автомобіль більшість часу їде прямо. Водій лише підрулює трохи кермом. Тому майже все своє життя рульова рейка автомобіля працює у середньому положенні, а отже найбільше зношуються середні зуби зубчастої рейки.

Цей факт являє собою серйозну проблему, вирішити яку на конструктивному рівні не вдалося поки що нікому. Вже через 80 тис. км пробігу автомобіля знос центрального зуба рульової рейки стає досить помітним. А через 150 тис. км рульова рейка будь-якого виробника починає постукувати у середньому положенні, якщо покачати за бублик керма.

Діагностика несправності рульової рейки

Діагностика несправності «знос центрального зуба валу-рейки» полягає в наступному: потрібно поставити кермо в середнє положення і несильно похитати кермом. Слід звернути увагу на стуки у рульовій рейці. Після цього відхилити кермо в будь-яку сторону на чверть обороту і знову покачати ним. Знову оцінити стуки.

Стук у рульовій рейці, викликаний зносом центрального зуба, визначається як різниця стукотів в середньому положенні керма і стукотів при відхиленому кермі. Якщо різниці в стуках у цих двох положеннях керма немає, значить стуки мають інше походження, не пов’язане з центральним зубом.

Для ліквідації зносу центрального зуба рульової рейки необхідна заміна валу-рейки на новий. На даний момент, технологічно неможливо відновити профіль зубів з достатньою точністю, міцністю й однорідністю для довгої роботи у рульових рейках. Простіше виготовити весь вал-рейку заново. Але сучасні вали-рейки виготовляються складним технологічним процесом зі змінним кроком, нахилом і профілем зубів. Це під силу тільки заводу виробнику оригінальних валів.

Тому альтернативи заміні валу при зносі центрального зуба, на жаль, немає! Компанія STEERING GEAR для ремонту рульової рейки в таких випадках замінює вали-рейки або на нові, або на аналогічні без зносу зубів.