ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Енциклопедія несправностей рульових рейок: протікання сальника рульового валу

Енциклопедія несправностей рульових рейок: протікання сальника рульового валу

29.07.2019 / Новини

Одна з найпростіших несправностей, що потребує ремонту рульових рейок (і рульових редукторів також), є протікання сальника рульового валу. Цей вал так само називають первинним валом рульової рейки.

Зазвичай все починається з того, що при заведенні на холодну й обертанні кермом, з-під капота лунає виття, гудіння. Це виття може проходити після прогріву, і кермо може стати легким як зазвичай, але це вже перші ознаки низького рівня рідини у бачку гідропідсилювача ГУР керма.

Що робити у випадку течі сальника рульової рейки

Перше, що потрібно зробити – долити рідину в бачок ГУР до норми й звернутися до майстрів за діагностикою рульової рейки. Завдання майстрів – знайти, звідки тече система гідропідсилювача ГУР. Крім течі рульової рейки, можуть бути протікання з інших місць – шлангів, хомутів, насоса гідропідсилювача ГУР.

Дуже часто причиною витоку може бути протікання сальника рульового валу. Цей сальник стоїть на вхідному валу рульової рейки й обертається кермом через вал рульової колонки. Він являє собою звичайний сальник, за ним немає високого тиску, тобто він не силовий. У разі його пошкодження рідина виходить повільно. Часто з’являється протікання за місяць і більше до того, як її буде виявлено. А за цей час корпус рульової рейки встигає покритися масляною плівкою, обрости брудом – «мох і болото». Врешті решт, вже потрібен ремонт рульової рейки.

Яким авто загрожує протікання сальника рульової рейки

Найбільш типовими автомобілями, яких переслідують течі сальника рульового валу, є Nissan Almera й Nissan Primera останніх випусків. Вони обов’язково вимагають заміну сальника рульової рейки вже після пробігу 100 тис. км, причому їх проблема не в корозії валу, а в матеріалі заводського сальника. Він дубіє , оскільки гума стає жорсткою, і починає підтікати. Тож і не дивно, що Primera не випускається с 2007 року, а виробництво Almera припинено с серпня 2018 року.

У величезної кількості інших автомобілів протікання сальника рульової рейки трапляється через корозію рульового валу: на первинному валу рейки з’являється корозія через течі сальника, після реставрації рульової рейки первинний вал відновлюється.

Ця проблема характерна старим рульовим рейкам на японцях і рульовим редукторам Mercedes-Benz. А так само багатьом Volvo. Причому один простий метод міг би виключити виникнення корозії – просто на заводі потрібно було закласти трохи антикорозійного мастила зовні на сальник рульового валу.