ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

STEERING GEAR: надійний ремонт рульових рейок у Рівне

STEERING GEAR: надійний ремонт рульових рейок у Рівне

30.01.2019 / Новини
реставрація рульових рейок, продаж нових та б/у рульових рейок

Автомобілісти, які починали свій шлях з освоєння старих моделей авто, пам’ятають, як важко бувало часом крутити кермо. Прогрес відтоді зробив крок вперед, і механічні рульові рейки практично повністю витіснилися рульовими рейками з підсилювачами: гідравлічними – ГУР і електричними – ЕУР.

Пристрої рульових рейок з ГУР і ЕУР

Гідропідсилювач ГУР керма являє собою систему трубопроводів з різним тиском, за якими циркулює спеціальна рідина, що накачується насосом ГУР. Рідина нагнітається в гідроциліндр, поршень під її тиском зміщується й полегшує зусилля при повороті керма. Якщо ж автомобіль рухається прямо, відбувається відтік рідини в бачок ГУР.

В основі електропідсилювача – електродвигун, електронний блок управління, датчик крутного моменту і кута повороту керма. Таким чином, якщо рульові рейки з ГУР працюють за допомогою циркулюючої рідини, то рейки з ЕУР виконують свою роботу за допомогою сили електричного струму.

Переваги та недоліки ГУР і ЕУР

Обидві системи вважаються сучасними й ефективними рішеннями, але у кожної з них є плюси й мінуси. Поговоримо про них докладніше.

За конструкцією ГУР гідропідсилювач рульового управління є механізмом досить громіздким, але має демократичну ціну. Гідравлічні рульові рейки сьогодні вважаються найпопулярнішими серед інших видів. Вони встановлюються як на бюджетні авто, так і на потужні позашляховики. Й причина криється не тільки у ціні рульових рейок з ГУР, а й у тому, що така система має велику потужність крутного моменту, на відміну від рульових рейок з ЭУР.

До недоліків гідравлічних рульових рейок можна віднести необхідність періодично міняти рідину ГУР, контролювати рівень масла, перевіряти стан труб, шлангів, насоса ГУР. Крім того, в цій системі не можна викручувати кермо довше п’яти секунд, оскільки це може призвести до поломки й необхідності реставрації рульової рейки.

Серед переваг ЕУР, в першу чергу слід виділити простоту обслуговування – жодних шлангів чи насосів. Втім, стежити за станом підшипників кочення все ж доведеться. Електропідсилювач керма допомагає економити паливо, оскільки електромотор працює тільки під час повороту керма. Ну й, на відміну від рульових рейок з ГУР, в механізмі з ЕУР можна викручувати кермо й скільки завгодно тримати його в крайньому положенні. Основним мінусом ЕУР є його висока вартість і менша, ніж у ГУР, потужність електромотора.

Втім, незалежно від того, яку рульову рейку встановлено на вашому авто, лише завдяки дотриманню належного стану елементів рульового управління, здійсненню своєчасної діагностики й ремонту рульової рейки у STEERING GEAR, ви убезпечите себе й близьких від неприємностей на дорозі.