ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

7 міфів про зимову експлуатацію авто

7 міфів про зимову експлуатацію авто

19.12.2018 / Новини
реставрація рульових рейок, продаж нових та б/у рульових рейок

Через неготовність до зимових неприємностей на дорозі, початківець-водій губиться у момент, коли потрібно діяти. Існує декілька міфів про зимову експлуатацію автомобіля, які бувалі автомобілісти вже давно розвіяли. Спростуємо сумнівні твердження, й тоді усі системи вашого автомобіля – гальма, двигун, рульова рейка, трансмісія, зчеплення й т.д., працюватимуть безвідмовно.

Прогрів двигуна – гріти не потрібно!

Багато хто вважає, що тільки стародавні «Жигулі» потребують прогрівання мотора, а сучасному автомобілю це не потрібно. У кожної машини є підшипники й кільця. Через перепад температур виникає максимальна напруга й навантаження на підшипники. Якщо бажаєте зберегти ресурс авто, мотор потрібно гріти, хоча б кілька хвилин. Не прогріте авто згодом видає сюрпризи, наприклад необхідність реставрації рульової рейки у Рівне.

  • Пуск двигуна від прикурювача

Запобіжник прикурювача розрахований лише на 10-15 А, тому стартер від нього не можна крутонути. При великому бажанні «прикурити» потрібно дуже багато часу для отримання результату.

  • Підзарядка акумулятора

Є думка, що сучасні генератори дуже потужні, батареї автомобілів необслуговувані, й тому акумулятору не потрібна допомога. Ця нісенітниця може зіграти з водієм злий жарт у зимовий час. В умовах міської їзди генератор просто не встигає зарядити акумулятор. Інколи підзарядка необхідна. Тривожні нотки: померкли лампочки, стартер працює неохоче.

  • Акумулятор високої ємності

Міф свідчить, що небезпечно встановлювати такий акумулятор через те, що він не буде встигати заряджатися, й генератор згорить. Це абсолютна маячня. При постійній напрузі просто нізвідки взятися перевантажувальним струмам.

  • Ємність батареї не залежить від струму

Насправді ємність залежить від струму, але найкраще оцінювати резервну ємність, тобто скільки часу працюватиме батарея при несправному генераторі, а не в ампер-годинах.

  • Тип пускового дроту не має ніякого значення

У реальності серйозний пусковий струм здатний витримати тільки товстий провід.

  • Додавати воду в антифриз не можна

Насправді ж можна, але в невеликих обсягах. Головна причина витоку антифризу може критися в звичайному випаровуванні води, її долив вирішить проблему.

Сподіваємось, що завдяки грамотній експлуатації авто взимку, у вас не виникне потреби у серйозних ремонтах. Завчасно заїжджайте до STEERING GEAR на ремонт рульової рейки, діагностику й профілактику.