ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Збірка й установка рульової рейки

Збірка й установка рульової рейки

18.11.2018 / Новини
реставрація рульових рейок, продаж нових та б/у рульових рейок

Збирати після реставрації рульову рейку Рівне потрібно у послідовності, зворотній розбиранню. Аби на втулках не утворилися задирки, деталі перед установкою змащуйте маслом для ГУР.

Фторопластові кільця й втулки вставляйте в корпус рульової рейки обережно, адже матеріал крихкий і може луснути навіть від легких ударів або великого зусилля. Для акуратного запресовування можна використовувати торцеву голівку і подовжувач відповідного розміру з набору ключів.

Після установки зубчастого штока відцентруйте його по мітках, зроблених перед розбиранням, потім вставляйте і прикручуйте приводний вал. Далі потрібно вставити в гніздо притискну втулку й шайби, загорнути регулювальну гайку на потрібну кількість оборотів і провернути механізм рукою кілька разів від упору до упору – обертати потрібно за приводний вал.

Якщо рульова рейка зібрана правильно, зубчастий шток повинен ходити легко, без заїдань. Затисніть контргайку регулювального механізму. Закрутіть кермові тяги й встановіть пильовики, обгорніть їх спеціальними хомутами.

Важливо: не ставте замість хомутів пластикові стяжки, вони не забезпечують надійний обтиск пильовика, всередину рульової рейки буде потрапляти волога, шток заіржавіє й ушкодить манжети, а рульова рейка потече.

Ставити після ремонту рульову рейку на автомобіль краще з помічником – один заводить рейку з боку підкапотного простору, інший направляє карданний шарнір у шліци вала з салону. Карданний шарнір можна поставити тільки в одному положенні. В шліцьовому з’єднанні є спеціальний виливок, який треба поєднати з пазом на відповідній частині. Не затискайте відразу стяжний болт – карданне з’єднання займе правильне положення на шліцах після того, як будуть остаточно прикручені рульова рейка й підрамник.

Встановіть і затисніть болти кріплення рульової рейки й підрамника, після цього остаточно затягніть стяжний болт карданного з’єднання рульового вала. Вставте пальці рульових наконечників у цапфи й закрутіть гайки. Приєднайте трубки й шланги гідропідсилювача (або роз’єми проводів для системи з ЕУР). Залийте рідину ГУР в бачок до максимальної позначки.

Встановіть колеса й, не знімаючи автомобіль з підставок, почніть прокачування системи (для автомобілів з гідро підсилювачем).