ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Рульова рейка – ремонтувати або міняти?

Рульова рейка – ремонтувати або міняти?

12.11.2018 / Новини
реставрація рульових рейок, продаж нових та б/у рульових рейок

Замінити несправну рульову рейку на нову простіше, ніж відремонтувати. Але дорожче. Якщо порівняти витрати на реставрацію рульової рейки у Рівне автомобіля й придбання нової оригінальної рульової рейки, то вартість ремонту може  бути приблизно у 10-12 разів меншою, адже ремкомплект+пильовики з хомутами можна придбати у середньому за $100-120.

Економія очевидна, проте на зняття, ремонт і установку вузла доведеться витратити близько 2-х днів. Для демонтажу й монтажу рульової рейки підійде звичайний комплект гайкових ключів, але щоб розібрати й зібрати рульову рейку потрібен спеціальний інструмент, який доведеться купити або виготовити самостійно.

Перед початком реставрації рульової рейки у Рівне постарайтеся тверезо оцінити власні сили й можливості, зіставити вигоду від самостійного ремонту й майбутні витрати часу й сил. Якщо ж наважилися самостійно виконувати ремонт рульової рейки, спочатку потрібно її демонтувати.

Зняття рульової рейки

Демонтаж рульової рейки має особливості для кожного автомобіля, але в цілому, порядок дій наступний:

  • Встановити передню частину авто на підпірки, зняти колеса.
  • Випресувати кермові наконечники з цапф поворотного кулака – слід використовувати спеціальний знімач.
  • Зняти теплозахисний екран рульової рейки.
  • Для автомобілів з гідропідсилювачем ГУР відкрутити шланги подачі й обратки масла (під шланги підставте ємність для зливу рідини), для автомобілів з електропідсилювачем потрібно відключити роз’єм або зняти датчик положення рульового вала.
  • Відкрутити болти кріплення рульової рейки до підрамника або моторного щита – в залежності від марки й моделі автівки.
  • Послабити стяжний болт карданного з’єднання рульової рейки з валом.
  • Потягнути рульову рейку у напрямку рульового вала для вивільнення шліцьового з’єднання. Якщо рейка не йде, допускається збити її легкими ударами молотка.
  • Витягнути рульову рейку через ліву або праву арку колеса, в залежності від компонування підкапотного простору.

Порада: не в кожному авто рульову рейку можна дістати просто так – може заважати підрамник. Знімати його повністю довго й складно, тож спробуйте відкрутити тільки задні болти й опору двигуна, потім відвести підрамник вниз. Часто цього буває досить і рейка вивільняється.