ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Діагностика та ремонт рульової рейки своїми руками

Діагностика та ремонт рульової рейки своїми руками

11.11.2018 / Новини
реставрація рульових рейок, продаж нових та б/у рульових рейок

Рульова рейка передає обертання від керма до коліс. Вона впливає на керованість, а будь-які несправності цього вузла роблять автомобіль менш слухняним. Елементи рульової рейки схильні до природного зносу, також на них впливають ударні навантаження від руху по нерівних дорогах. Це призводить до того, що майже кожен автомобіль однозначно потребує повної заміни або ремонту рульової рейки Рівне після пробігу 200-250 тис. км.

8 ознак, що рульова рейка може бути несправна

  • Погіршилася керованість, автомобіль «кидає», особливо гостро це відчувається на високих швидкостях.
  • При їзді по нерівностях і повороті керма чути стукіт в області рульової рейки.
  • Збільшився вільний хід керма – люфт.
  • Кермо обертається важче, ніж зазвичай, або ривками.
  • Після повороту кермо не повертається назад у вихідне положення самостійно, доводиться докручувати його руками.
  • Шумить насос ГУР, звук посилюється при поворотах керма.
  • Швидко зменшується кількість масла в бачку ГУР.
  • На рульовій рейці або поруч з нею з’явилися патьоки масла.

Майже всі ці ознаки не вказують прямо на знос рульової рейки, але є застерігаючими, тому перед реставрацією рульової рейки потрібно переконатися, що проблема саме в ній. Тож позначимо, як правильно ідентифікувати зазначені несправності.

  • Стукати можуть елементи підвіски — кульові опори, кермові наконечники, сайлентблоки, втулки й стійки стабілізатора. Знос цих деталей призводить до поганої керованості, збільшення люфту рульового колеса. Підвіску потрібно перевірити, несправні елементи замінити.
  • Важке обертання керма, неповернення або повільне повернення у вихідне положення може бути наслідком неправильного регулювання рульової рейки або порушенням розвал-сходження коліс. Якщо ви недавно виконували регулювання рульової рейки у Рівне, переробіть, але вже правильно, обов’язково перевірте кути установки коліс на СТО.
  • Для авто з електропідсилювачем причиною «важкого» керма може бути відмова електродвигуна, обрив або замикання ланцюга, окислення контактів у роз’ємах, несправність блоку управління системи або згоріли запобіжники.
  • Витік рідини з системи гідропідсилювача і шум насоса ГУР пов’язані між собою. Масло витікає через зношені сальники й ущільнення. Через них же в систему потрапляє повітря, через що й шумить насос. Огляньте корпус насоса ГУР, шланги й з’єднання, якщо знайшли протікання, усуньте.