ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Infiniti – й жодного ремонту рульової рейки

Infiniti – й жодного ремонту рульової рейки

28.08.2018 / Новини
реставрація рульових рейок, продаж нових та б/у рульових рейок

З 2013 року японська корпорація Nissan започаткувала виробництво автомобіля Infiniti Q50S Hybrid з електронним рульовим управлінням DAS (Direct Adaptive Steering). Рухається Infiniti дуже запально, причому у будь-якому режимі. Їх можна перемикати, за умовчанням машина працює в стандартному, а ще є економічний, спортивний і персональний – водій сам виставляє налаштування двигуна, підвіски й рульового управління.

Система DAS робить Q50S неймовірно слухняним. Фактично тут немає традиційної рульової рейки, звісно, й жодних проблем з реставрацією рульових рейок у Рівне не виникає апріорі. Водій, повертаючи кермо, лише віддає команди електронним актуаторам, які, у свою чергу, вже вирішують, на який саме кут повернути колеса.
DAS має страхувальний дублюючий контур на випадок, якщо відмовить основний. Якщо ж відмовлять обидва, машина замикає рульовий механізм, і він перетворюється на звичайне кермо з механічним зв’язком. А при індивідуальних налаштуваннях рульового управління найгостріший режим просто не включиться – японці визнали, що це небезпечно.
Незвичність такого рульового управління відчувається вже з перших хвилин поїздки – створюється відчуття нереальності того, що відбувається. Під колесами розбитий асфальт, на машині 19-і диски, тобто в колію краще не потрапляти! На справді ж – позначив напрям і котишся. І ніяких підрулювань і намацувань траєкторії, ніби в комп’ютерній грі.
Руль можна взагалі не перехоплювати: передатне число таке, що навіть при розвороті руки залишаються на ободі. Вірогідно, це мало б означати, що на швидкості машина стане агресивною, проте ні! По прямий автівка їде абсолютно незворушно, попри будь-які колії, а зміна смуги, та й взагалі будь-які маневри, відбуваються легко й невимушено.
Невже ця система така хороша? Факт у тому, що на поворотах електроніка позбавляє водія будь-якої інформації про положення коліс, і залишається лише довіряти розумному комп’ютеру й чекати, поки поворот закінчиться. Але вже за те, як спокійно Infiniti тримається на швидкості понад 180 км/год, творців можна подякувати, адже тут найменша дрібниця може бути небезпечною. DAS демпфує усі відхилення, аналізує положення рульового колеса й спрямовує авто саме туди, куди хоче водій, попутно нівелюючи усі коливання й вібрації.
Проте, на пухкому снігу рульове управління поводить себе неадекватно, тож не порекомендуємо авто прихильникам активного водіння. Доведеться почекати, поки електроніку переналаштують, адже DAS – друге покоління системи. А якщо просто бажаєте мати економічний седан, не такий, як у всіх, і забути про реставрацію рульової рейки, тоді цей східний «фрукт» саме для вас.