ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Реставрація рульових рейок Рівне

Реставрація рульових рейок Рівне

24.08.2018 / Новини
реставрація рульових рейок, продаж нових та б/у рульових рейок

Розповідь про підсилювачі рульового управління буде неповною, якщо не згадати ще один цікавий рульовий механізм, які по суті не є підсилювачем. Це сервопривод рульового управління, у якому відсутній механічний зв’язок рульового колеса й рульового механізму.

Механізм встановлювався на іменитий Citroen CX у період 1974 -1991 років, Назва походить від французького терміну Direction à rappel asservi – рульове управління з контрольованим поверненням. Система зобов’язана своєю появою на світ унікальній гідропневматичній підвісці коліс.

У машинах з такою системою встановлений насос гідроусилителя руля, що створює тиск, але не прокачує через себе багато рідини, а значить не придатний для роботи звичайного ГУР. Проте у такого насоса ГУР високий тиск, в системі використовуються гідроакумулятори, що надає можливість встановити сервокерування за зразком корабельного або літакового, де кермо майже не пов’язане з рульовим механізмом.

Втім, у Citroen CX за відсутності тиску, зв’язок все ж з’являється, тільки люфт у чверть оберту керма не дозволяє використати систему інакше, як в аварійній ситуації. А коли все працює, колеса точно виконують поворот рульової рейки, на руль не потрапляють ні удари, ні вібрації від коліс, який сам прагне повернутися в нульове положення.

Зусилля на кермі при цьому створюється в залежності від швидкості руху машини спеціальною системою з електронним управлінням і гідроприводом. Окрім складності, така система ще й повністю позбавляє водія зворотного зв’язку з дорогою, так що мінусів у неї вистачає. Проте її цінували за мінімум ремонтів рульової рейки й комфорт – можна їхати хоч на трьох колесах, все одно машина буде рухатися прямо. Зрозуміло, розвитку ця система не отримала, встановлювалася вона тільки на наступні моделі Citroen XM.