ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

ГУР vs електрика

ГУР vs електрика

23.08.2018 / Новини
реставрація рульових рейок, продаж нових та б/у рульових рейок

Цілком можливо, електричний підсилювач ЕПР найближчим часом витіснить усі інші схеми підсилювачів рульового управління, якщо, звичайно, його не змінить система управління drive-by-wire. Встановити потужний електромотор на рульову колонку або безпосередньо на рульовий механізм, а замість золотникового розподільника, на торсіон рульової колонки поставити звичайний потенціометр, виявилося досить простою ідеєю. Приблизно у такому вигляді це й було реалізовано на вантажівці в 1903 році.
Але у той час надійність електросистем була низькою, вони відставали від гідравліки й пневматики, генератори з’явилися десять років потому, а перші електропідсилювачі живилися від акумуляторів.
Майже через 85 років новий технологічний виток дозволив застосувати повністю електричний привід рульового управління без гідравліки на компактній Suzuki Cervo третього покоління. Патент Mitsibishi у 1988 році передбачав установку двигуна підсилювача безпосередньо на рульову рейку.
Подальший розвиток пішов шляхом збільшення потужності й надійності електричної частини. Серйозною проблемою виявилося перегрівання електродвигуна, внаслідок чого виникала потреба у систематичному ремонті рульових рейок. Незабаром задачу було розв’язано шляхом збільшення потужності компонентів, підбором оптимального типу двигунів, вдосконалення алгоритмів посилення.
Наразі електричні підсилювачі встановлюють не лише на малолітражки, а й на потужні позашляховики, й проблеми з надійністю й реставрацією рульових рейок у Рівне вже у минулому. По суті, електропідсилювачі надійніше за класичні гідросистеми, до того ж дозволяють значно краще налаштовувати керованість автівки. Крім того, без електропідсилювача неможливо встановлення систем самопаркування й автоматичне керування.
Первинна схема з установкою мотора підсилювача на рульову рейку ще до запуску у виробництво зазнала змін, адже уся система встановлювалася безпосередньо на вал рульової колонки. Надалі компанія VW спільно з ZF розробили досконалішу схему з розташуванням електродвигуна приводу безпосередньо на рульовій рейці й передачею зусилля за допомогою зубчастого ременя. Це суттєво розвантажило рульове управління від паразитних вібрацій й зробило його налаштування комфортнішим для водія.
Більшість систем, що випускаються зараз, мають подібне компонування. Втім, розвиток ЕПР триває, можлива поява нових більш оригінальніших конструкцій в найближчому майбутньому – наприклад, варіанти з лінійним мотором приводу рульової рейки.