ТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38(067) 45 177 54
+38(067) 45 175 12
ГОДИНИ РОБОТИ: Пн - Пт: 9.00 - 18.00
Сб: 9.00 - 13.00

Історія рульового управління – від давнини до сьогодення

Історія рульового управління – від давнини до сьогодення

21.08.2018 / Без рубрики
реставрація рульових рейок, продаж нових та б/у рульових рейок

Навіть звичайний візок був обладнаний прообразом рульової рейки, адже кінь тягнув поворотну вісь за собою. З появою техніки,

що рухається самостійно, проблема зусилля на рульовому управлінні виявилася украй актуальною, що стало поштовхом для змагання конструкторської думки завдовжки не одну сотню років.
• Перші пароплави зазнали усі труднощі управління рульовими колесами.
• У 1823 році Роберт Гюрней розробив унікальну конструкцію підсилювача рульового управління: людина повертала колеса невеличкого возика, який з’єднувався дишелем з основною поворотною віссю. Тобто паровий омнібус рухався за допомогою маленького возика, яким міг управляти один робітник.
• Рульова рейка без підсилювача з’явилася на моделі Panhard у 1894 році – для конструкції вистачало звичайного механічного редуктора. Такий руль доводилося крутити дуже швидко і багато, проте для тих часів це було не проблемою, адже автівками управляли виключно професіонали.
• У 1876 році було запатентовано дуже складну систему рульового управління із застосуванням диференціального механічного підсилювача з приводом через зчеплення від двигуна, але винахід не було реалізовано.
• Перший гідравлічний ГУР і вакуумний підсилювач з’явилися в Англії у 1902 році.
• Якщо хтось вважає, що електричні підсилювачі є надбанням нашого часу, поспішаємо вас розчарувати. Вантажівка Columbia 1903 року випуску була оснащена електропідсилювачем рульового управління. Щоправда, точність конструкції була досить невисокою, у тракторах вона інколи застосовувалася, адже швидкості у тракторів були не значні. Оскільки маса легкових авто зростала, через недосконалість виникали несправності й численні ремонти рульових рейок.
• Перший ГУР встановив на власне авто Pierce-Arrow Roadster Френсіс Девіс у 1925 році. Гідравлічний насос не тільки полегшував управління, а й вирішував проблему амортизації вібрації від колес, що передавалася на рульове управління.
• У 1956 році вже кожний четвертий автомобіль у США був оснащений системою ГУР, яка мало у чому змінилася й до наших часів.